Dejting




         Hemma påväg till Köpenhamn

Jaha då var detta en del av livet också.

Den som jag dejtade sist var faktiskt en Handbolls spelare som sedan efter vi träffats några gånger på två månader kommer ut med att han drar till Tyskland för handboll... Kul för honom, det värsta var att han visste det innan vi ens började dejta. Ändå var det han som började flörta.. Killar...

Jaha, min dejting front har legat i dvala här på Island, visst finns de en och annan hunk, men ja, tror att de tycker själva att de är snyggare än vad jag tycker....

Träffade dock en riktig pudding i London vid namn Ethan.. hade jag flyttat till London hade jag inte tillåtit Rasmus slita mig för att gå hem från PUNK som dansstället hette.. Nu kommer jag aldrig mer få se Ethan;)

Tänker ladda inför 2010! tror att de blir ett lyckat spännande dejtingår med massa prov-cykelturer;)
"Inga växlar - inga fler dejter;)"

Så vart ska man börja? Hörby känns som ett gäng prov-cyklade fiskar som börjat återvinnas på blocket.. men en och annan fin fisk simmar det änfå i Hörby;) Men de en handfull;)

Ska man då gå över till Herrlaget? - ja då menar jag lag, sexuella lag. Om alla manliga är prov-cyklade så är det väl lika bra att ta damsidan? Jag vet inte,  är det ute att vara Bi nu eller? om man är efter, gälls det inte då?

Nej, seriöst, att det var inne att vara Bisexuell är faktiskt ganska komiskt, det var så att de som verkligen råkade komma ut då fick skämmas för de var som om de följde trenden?
Men vem är jag till o bry mig, Jag har inte kommit ut ur garderoben på sistonde och tror faktiskt på straght verksamheten fortfarande. det finns de som faktiskt är hetro;)
Men bara för man är hetro betyder väl inte det att man inte vill prova andra cyklar?

Jag tycker att unisex låter bäst, då får man ha sex med vem man vill, gammal, ung, stor, liten, Tjej, Kille, Hård, Slak!

Först blir det form och sedan dejt, jobbigt o ta de i den andra ordningen. men var i Skåne hittar man nya frächa cyklar då? Måste man dra över till Köpenhamn för att hitta dem? de cyklas ju en hel del i Köpenhamn visserligen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0