2 månader och 4 dagar

Usch, idag är verkligen en jag-vill-åka-hem-till-min-säng-och-bada-bubbelpool-dag! Den segaste jobbdagen ever!

Började jobba 11 eftersom jag sov för länge.. Såg på GIA en modell på 80 talet som spelas utav Angelina Jolie.. Skit bra verkligen! Eftersom två av de andra tjejerna kom efter 12 så har de luch i 40 min, vilket betyder att vi är bara två st som har en timmes , därför kunde jag ta min luch såhär pass sent.. kl e 14.50... gött. då kommer jag tillbaka 15.50 och då e de 2.5 timmar kvar och jag har 20 min fika med;) gött när man kan ta dagarna såhär.. men före lunch var verkligen pain...

Börjar bli så trött på de två tjejerna som jobbar här.. de sitter bakom på lagret och snackar KONSTANT o jag skulle göra en extra beställning OCH stå i kassan.. GAARH! drygt, man kan inte säga ngt heller liksom... Ibland är de jätte roliga o umgås med o ibland, som idag, bara pain.. De gör inte ett piss...

Den andra tjejen har inte ens börjart göra ny beställning på sminket... och jag tog hela affären och ringde in den med... .BLIR SÅ TRÖTT.. just i da gnär jag inte pallar så blir de bomb...

Aja får försöka ta till mig bra energi och överleva denna dag... ska direkt till badet efter jobb så då blir det fridfullt o simma lite...

ska träffa bror ikväll efteråt.. usch denna veckan kommer bli lång, de känner jag på mig.. jag behöver friska nyheter från Sverige för att hålla mig uppe...

Imorse vaknade jag och ville verkligen inte gå upp, och för första gången sedan jag kom hit så tänkte jag..
25e.. idag är det två månader och 4 dagar till jag åker till mitt Sverige igen..

Jag trivs som faan här.. verkligen och jag kommer sakna det..

Att bo med farmor har varit sjukt skönt.. hon tjatar aldrig och har inga regler... Om jag har jätte stökigt (som att ha alla saker i min säng) så säger hon inget.. hon väntar tills jag sajälv INSÉTT att nu borde jag städa.. jag tror jag har vuxit som människa här..

förut gjorde jag av med massa saker, mobil, plånbok, nycklar, mopeder...
Men nu , har jag inte gjort av med någonting!!! inte en sak! de ni;)

Vill veta hur herr matchen och dam matchen gick igår i hörby hallen? Försökte se de på nätet men det gick inte:(

aja ska äta min macka nu...
Hoppas er dag varit bättre än min..

Fan också nu spilde jag på mig med:( kan inte denna dagen bara vara över?
.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Men Lilja, det tillhör din lott att spilla på dig! har du inte insett det än? ;)



Förresten, så har jag inte gjort av med något än heller! HUR AMAZING ÄR INTE DET PÅ EN SKALA?!

2009-10-28 @ 00:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0