Queen of the day

Fy gud vilken lyckad dag!!!

Jag började som en medvetslös zombi med mörka ringar runt ögonen och troll hår..

Men ack som jag jobbade upp mig;)

När det bara var jag, den nya tjejen och extra tjejen så köpte vi godis och satte på mina skivor och dansade och sjöng i butiken samtidigt som vi gjorde kunderna piggare och pratgladare;)

Måste säga att det nog var sockret som gjorde sitt.. dock fick jag lite Migrän huvud och ögon värk men tt inställning, två liter vatten och glada människor så klarade man sig;)

Efter jobb så var det personal möte och vi gick igenom Julprodukterna!

Karim, som är en jätte känd make up artist, har sminkat massa Hollywood kändisar, däribland skådespelerskan Jane Fonda som gjort reklam för L'oreal, som nu mera äger The Body Shop. 

oftsat har han föreläsningar och smink kurser för 100tals människor men vi är bara 11 stycken som får gå så vi får alla en make over!!! Sjukt kul! Detta sker Fredagen den 13 November!

Just de! Vi hade en tävling om vem som kunde sälja mest av Poynesi Spa varorna som är nya, Jag äälskar verkligen Body Buttern och Bath Milken i den serien.. Monoi Hair and Body oil är också helt underbar! Jo men visst

JAG VANN! självklart.. de andra hade sålt 2 - 3 varor totalt och målet var 20 per pers på en månad. Jag sålde 16!!! Fattar inte vad de andra hållt på med egentligen? är man bra på att sälja eller ;)

Jag fick välja vilken produkt jag ville och självkart valde jag Polynesia spa Monoi body butter!

Kom nyss hem efter att valeri kört hem mig! Beställde två biljetter i lýx bio på THIS IS IT!!!!! sjukaste.. längtar som fan! börjar kl 20.00!

Sen på Torsdag och Fredag ska jag till STUDIO!!!!!! JEEIJ kan inte vänta! På lördag blir det Jobb för hela femman och bad!

På söndag träffar jag min personliga tränare på Worldclass! det är ett super fancy gym som är sjukt frächt och riktigt mysigt!!!

Dagens Saknad:

Julia Henriksson

Dagens Vinnare:

JAG

Dagens tanke:

Var på ett uteställe i helgen som heter Rosenberg. De sa att det var en Svensk som startat de.. Undrar om Herr Tomas Rosenberg har en krog i bagaget?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0