Vargpojken på Jobbet

Imorse vaknade jag med ett léende på läpparna och kunde inte vänta på att gå upp och jobba arslet av mig

Nej, visst hade deet varit skönt?

Imorse vaknade jag med världens tyngsta huvud som jag fick lyfta upp för att överhuvudtaget kunna gå upp.. Låg halvt medvetslös i sängen och försökte klä på mig.. kände efter om det verkligen inte var något fel på mig alls... alls! åååååh nej jag är frisk och bara lat idag... Igår mådde jag dåligt som fan men lyckades skaka av mig det i poolen...

Gick upp en kvart försent och gick till bussen.. var ensam i butiken till 10 och skura och fyllde hyllor..
Sen kom den ena och sa att den andra var sjuk.. skönt tycker jag att slippa henne lite grann.. hon är störstkön ibland men bara en aningen falsk.. Sedan kom den tredje kl 12 och då stack den andra på Lunch för att köpa en Apple Mac Book för 7000:- svenska kr! e inte de sjukt billigt eller? Ny?

Vi hade precis snackat om att de inte e så många som har pengar kvar nu i slutet på månaden men hon sa att hon sparat och hade råd med en dator nu.. Lön på fredag annars..

Sedan ringer hon och har kört på en annan bil.. jaja 7000:- kr till i skada... drygt eller.. på väg hit lide glad med dator och billigt köp o köra i rumpan på en annan bil? neee.. inte kul..

Så nu är det bara jag och en annan tjej.. skönt.. har varit alldeles för mycket med de andra två.. sen kommer en extra tjej sen som e  sjukt skön!

Ikväll är det  personalmöte och då avslutas också tävlingen som varit en månad nu!  JAG SKA VINNA!

Lyssnar på MJ på högsta volym i affären nu;) "if you want to make the world a better place take a look at your self and make a change" surrar i öronen nu;)

Update sker senare idag.. vad kul att så många hittat hit ändå:) trodde inte folk pallade klicka en sida längre;)



Inga dagens outfit bilder här inte.. alltid samma gamla svarta arbetskläder. dock en pimpad halsduk från
Urban fashion

 



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0