"Get your as of my Bana!!"

Var på badet i morse.. och jag har alltid bana nr 4! okej, om någon annan nu simmar på bana fyra så kan jag väl byta.. men de var det inte... men det är bara fem banor och jag fick min nr fyra..

Jo, jag har tänkt på det att när man simmar, så skapar man ju vågor för varje "simtag" och när man vänder och sjukter ifrån och simmar under när man ska byta håll så är det svårare eftersom det är "motvågor"

Iallafall.. Nu kom det en kille och skulle simma på samma bana?! Va fan välj en annan! de andra var ju också ensamma! Så nu, varje gång jag simmade så kom det MOTVÅGOR heeeela tiden eftersom han just simmat åt andra hållet där jag skulle simma... GAARRH.. inget o bli arg för kanske, men palla träängas? kan han inte bara vänta 15 min till jag e klar? Eftersom jag nu spelat handboll i 10 år så är nr mitt! och om det är försvar, så är det bara till o kötta den som kommer på min bana.. men riktigt så funkar det inte när man simmar.. kan liksom inte finta eller kötta bort honom... ORH

Ouff. Började Jobba kl 09.00 ensam till 11 och ganska skönt.. Hon som är lagom falsk kom kl 12..

"Vi ska bara upp o laga kaffe till oss, kalla om det e ngt"
 ehm vänta? ska man nu vara två stycken att hälla på kaffe? jag fattar inte? Hon går mig på NERVERNA!! och går o små tistlar o tastlar med den nya tjejen.. precis så var hon med mig och jag tyckte hon verkade skit skön.. men mu ser jag, hon behöver bara  uppmärksamhet, och berättar samma historier om sina pojkvänner som är bodybuilders och jag vet inte vad.. jag har hört allt om hennes föredetta killar och hela hennes liv i USA italien och Danmark.. I get it..

Sen gjorde jag en extra beställning eftersom hon inte gjorde den i måndags när jag gjorde på kroppsvaror så jag gjorde hennes imorse. så kom beställning och hon säger

"eehm va e detta?"
"Extrabeställning?!"
"eeh. så mycket?"
"...Ja?!"

Palla,. eftersom hon inte gjort den själv så var den inte perfekt.. de fattades massa saker, vill hon beställa flera ggr i veckan i stället för en gång så får hon göra det.. jag betäller iaf så hela veckan är safe...

Men idag är en super bra dag!!!! Ska se this is it och jag är så exalterad! har lyssnat på godingar hela morgonen och inget kan förstöra denna dag!

En hälsning till Emilie:

Ja, jag  spiller alltid ... de e någon förbannelse över mig, jag fattar inte, och deet är fan under att inte du emilie har gjort av med något? de kallar jag bra, hoppas bara inte du förändrats allt för mycket;) tyckte om min emilie som man ibland fick gå en extra runda att leta nycklar med!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0