Hemma från Badet

Jaha en timme på badet kändes bra! Tog tag i mig och sprang 1000 trappsteg och simmade 2km! Kändes riktigt gött efteråt och jag kommer somna hårt natt!

Pratade med en kille som jag träffade på Partille cup. han som förälskade sig i Carro;) Eller tvärtom..

Ett nytaget foto på honom, de snackas om ladslag om något år för honom, de kan man ju hoppas på!

Hade ett intensivt och mycket informativt snack med www.Beem.blogg.se om både det ena och det andra, kan inte vänta efter att få träffa mina tjejer igen!

Tror inte att jag följer med brorsan till badet i morgonbitti. drar på kvällen istället.. om jag ändå inte ska jobba imorgon så är det frestande att sova vidare;)

ÅÅÅh så mycket som ska köpas när jag kommer till Sverige. Har inte slösat alls mycket och fritt boende och käk gör det sparsamt i plånboken. har lyckats lägga undan lite om dagen och när jag kommer hem ska jag verklkigen unna mig en Iphone, Kamera, Väska, Skor, Resa?, Musikprylar. och kanske en helt ny studio att spela in musik på!!!

Morgondagen skulle börjat med ridning men så blev icke fallet.. får se om jag drar ut och köper mig en kamera redan nu:) litesugen...  just nu sitter jag och har precis snackat med Rasmus och den ända pratgladakvar är www.RandomsPussy.blogg.se

Dagens skämt:
Det var en gång en Norsk en Svensk och en Islänning (såklart). En dag vaknade de alla på en öde ö. Norsken blev förbannad för han lovat frun att vara färdig med middag. Svensken började göra ved för att klara av natten, och Islänningen gjorde drag för att fånga fisk. När de tre något irriterade männen vandrat på ön för att leta mat såg de en blå groda. Norsken gick vidare, Islänningen försökte få den som bete - men svensken tog upp den och pussade den. Den blå grodan förvandlades till Ande. Anden sa: Tack för att du befriade mig och nu tänker jag ge er alla varsin önskan! Norsken insisterade att få börja och ville genast hem till Norge. Vips! så fort han sagt hem så var han hemma. Nu ville Svensken också hem och Vips, så var han hemma. Islänningen var då ensam kvar och tyckte att ensamheten var något dryg så han sa: eftersom jag bara har en önskan, så önskar jag att Norsken och Svensken kommer tillbaka!

Dagens kommentar:
Anna Anka - Jag vill jobba för FBI

Dagens Kvinna:
Elisa Vidarsdóttir som blev opererad!



Dagens Låt: M.I.A - Paper planes
(All I wanna do is Bang Bang Bang Bang, run away and take your money)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Anna Anka , aah !

Hon är helt totalt lost i sin lilla russinhjärna .

2009-10-21 @ 01:44:56
URL: http://randomspussy.blogg.se/
Postat av: Emma

Aaah. de va s jäkla kul då när vi frågade varför han bytt nummer till 17 (som Carro hade). Han bara "eeh, jag fick rött kort i förra så jag behövde byta nummer.. ehh." XD

2009-10-21 @ 12:29:42
URL: http://beem.blogg.se/
Postat av: Carro

Still going very SNNYYYGGGG :D

2009-11-14 @ 16:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0