HERREGUD DET ÄR HALLOWEEN


GUD, jag hade helt glömt bort att jag ska på halloween fest imrgon!!! jag har inte köpt en outfitt än?!

Vad ska jag klä ut mig till??? känner att jag får lägga mer krut på make uppen istället o kanske svarta slitna kläder elller ngt.. en död fashiown brud kanske? med lite blåmärken och blåtiror och skrapsår?

aja vi får se.. sitter hemma hos farmor o har lekt med min underbara lilla brorsdotter! älskar henne! hon o jag jag se på lejonkungen och somna på sammagång..

Imorgon e de jobb kl 12 till 19 och festen börjar vid 11.. dags att planera och kanske gå igenom smink och krämer.......

Love,LYnvU


HÄR ÄR BILD PÅ VÄRLDENS LÄNGSTAMAN. 2.46M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0