host....aj....trappor....aj.....böjaknäna...aj

aaah fick sovmorgon till 11.. hur skönt som helst.. men när jag skulle sträcka mig efter datorn insåg jag vilken fruktansvärd träningsvärk jag har.....

fy vad skönt ändå känner jag.. jag hade alltid träningsvärk förut, antingen för dansen, pilatesen, akrobatiken eller handbollen.. nu känner jag igen mig,)

yes nu är det fredag och jag ska nog träffa min bror idag.. kanske badet om jag känner för det...
nu ringer kusin...

börjar jobba 12 o slutar halv åtta.. just det, LÖNEDAG  IDAG!

Jag vet inte om ni hört men varannan människa har Svininfluensan på island och några har dött.. det verkar som om svininfluensan nått en helt annan standard och är en grad farligare än den "vanliga flensan" grisar har nu med smittats.. Jag o farmor o mormor har inte fått den men min bror ligger i riskzonen, vet inte om han fått diagnos.. min kusin har iaf fått den farliga sorten.. hon hade den i två veckor blev bra en och fick den igen.. eller den försvann inte men hon gick ut förtidigt...

så går det om man inte har respect för sjukdommar... så nu har hon en andra grads svininfluensa:(

AJa! nog om flensor! tror det blir mycket att göra eftersom folk fått lön idag!.. dock har jag bara 40 min kaffepaus eftersom jag bara jobbar 7,5 timme... nej nu ska jag fixa till mig;)


/LYnvU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0