Ibland tror jag på gud!


Nu är jag
hemma igen efter en bra lång simtur.. alltid lika skönt.. Jag tror inte att det är saken att röra på sig som lockar mig utan tävlingarna! Jag bara måste tävla, så när det är "riktiga simmare" som simmar på banan bredvid då blir jag sä jävla trött för jag försöker hänga med.. men det går inte....
Simmade rundan på 40 min sist men idag var jag tvungen att hinna med bussen så jag la på ett kol och klarade 2000m på 30 min:P måste säga att jag var lite nöjd;)


Men ett ljus huvud som man är.. gick från min brors lägenheet till badet där jag lade märke till att jag glömt mitt kort... Slarvig som jag är så ligger det alltid massa mynt i min väska så jag lyckades hitta 320kr till badet och sen 100 för bussen hem!! Fjiiuu.. tänk om jag gått o väntat på att åka till badet och sedan komma dit utan pengar?! fyfan... tur man är slarvig;)

Nu har jag precis pratat med mamma och hon tvingar mig o slänga eller ge bort massa kläder... eftersom jag hade 36kg med mig hit vilket är en övervikt på 16kg så tvingade hon mig slänga ett plagg för varje nytt jag köper :| Meeen!!!! Så imorgon får bli en kväll att röja undan i garderoben!!! en regel är att inga skor blir slängda;) och jag har köpt fem par sedan jag kom... iiisch,. de blir en del kg för mycket sen.... men mamma o pappa tar 10 var så jag kan åka hem med 40:)

Nu ska jag smeta in mig med brasillian tan, vet inte om det finns i Sverige men det är helt sjukt bra! Man blir brun direkt och man blir SKITBRUN! så nu ska jag torka håret och Smeta på Body Shops Coconut BodyButter och Peppermint Foot lotion;)

Dagens Svensk:
Måste ju bli Mattias!

Dagens Saknad:
Caroline Wendel

Dagens Låt:
Eminem - (we're the ones who) Made you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0