Is this it?

Har kommit hem efter en lång dag.. åkte direkt till hallen för att se på handboll.. man vill inget annat än o köra när man ser sånt där.. Men ibland kan man bara sitta och njuta, och det gjorde jag i herr matchen.. men damer spelar så långsamt:( Man vill bara in och kötta själv:P

Stack direkt och kollade bio med farmor och kusin DEN VAR SKIT KUL.


När jag kom hem bestämde jag mig en gång för alla att ta itu med garderoben.. De som ska slängas och de som ska säljas... hade kunnat få en del pengar för skorna, men fan.. det är ju som ens bebisar.. man måste ha en av varje sort.. man kan inte ta botr en.... Så jag slängde kartonger, o kläder och skor:(:(:(:(

Gick igenom ALLT och såg hur mycket MJ artiklar och filmer och skivor jag samlat på mig=) ska göra en liten sak av allt när jag kommer till Sverige!!! Nu har jag tre påsar av slängsaker och en och en halv påse av kläder... snacka om att lätta på några kilon i bagaget.. Dum som jag var så köpte jag cocktail glas 8st för nån månad sen.. alla kommer ju gå sönder på flyget:(

Förresten, när jag kom till London, så var min väska öppen när den kom på rullbandet?! fatta man har massa underkläder och sånt i väskan så rotar de??? palla att alla såg vad jag hade i väskan!!!

Gick igenom massa gamla räkningar och även alla mina TAX FREE papper.. alltså 14% av allt jag handlat för över 4000isl kr.. och det är en summa på
27 800 isl kr som e 2000kr svenska.. fatta drygt om jag inte får de pengarna eftersom de bara får vara under tre månaders periond?! Idioti...

JAJA, städade till MJs Don't Stop til you get enought och Smooth Crimminal! got to love!

Ska se This is it på onsdag... oh vet inte vad jag ska förvänta mig... tänk att det är slut.. Såg i en intervju innan han dog, att en nära till MJ såg massa "tricks" och saker som MJ aldrig gjort förut... hon hade sagt

- Micke what's that? You've got to show the world this!

han hade sagt, "Yes, The Best it yet to come" I guess he was wrong:(

vad var det för saker som vi aldrig sett som han skulle visas oss?

Dagens Saknad:
MJ

Dagens Födelsedag:
EMILIE LARSSONS!

Dagens kommentar:
Mina bröst är perfekta, jag ska bara växa in i dom

Dagens Låt:
This is it

Kommentarer
Postat av: Emilie

:D

2009-10-28 @ 00:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0