JAG VILL HA BIL!

nu har jag länge suktat efter en Peugeot 206 cc, men eftersom jag inte skaffat körkort så får jag ingen bil!!!
Hoppas att mamma o pappa har en stor överraskning till mig när jag kommer hem igen!

Nu medans jag bott här i 4 månader så snackas det överrallt om Yaris Yaris Yaris! 4 av mina tjejkompisar har köpt en sådan och de säger att den inte slösar alls mycket bensin och att de kan leva på en tank i en månad, och jag lover de kör mycket! så då tänkte jag.... Yaris, billig? Kompakt? Ganska gullig och fem dörrar? Men sen tänker jag... Peugeot snygg? Kabbe? Snygg? Skön att köra? liten?  de kostar ju ungefär lika mycket båda två...

vafaaaan jag kan inte bestämma mig... hoppas att mamma o pappa redan gjort de åt mig...

vilken tycker ni?


Men sen kommer ett dillemma till... eftersom jag kanske inte ska bo kvar så länge till i Sverige så kanske det är onödigt med bil? Men jag vill ju ha en medans jag ändå bor där.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0