Lunds Dans o Musikal Gymnasium

Oj oj oj.. gick in på facebook av en ren vana och råkade klicka på ett klipp.. det visade sig vara ett klipp från LDMGs Musikcafén där Stran som gick i 2an, nu 3an sjöng... Såg Jack och Jeanette vid pianot och fick riktig nostalgi =( Borde känna mig glad.. men känner mig mest depp faktiskt.. tror att det är saknad.. men jag skulle inte kunna gå där ett år till... Jag är färdig med LDMG, det är ett avslutat kapitel som tog på krafter men också gav så mycket kärlek... Att se både Jeanette och Jack som jag verkligen släppt in i mina hjärtan, sitta och spela så vacker musik och Stran, som sjöng otroligt vackert.. jag fick faktiskt en liten klump.. ett halvår utan musik nu.. efter tre år av överflöd? Det känns inte rimmligt.. detta både peppar mig inför nästa audition, men det kommer bli svårt att toppa Jeanette och Jacks otroliga begåvning och talang att både förmedla till andra och uttrycka sig själva inom konst och musik. Trots att det bara gått två timmar på denna lördag så vet jag att
Dagens hjärta och saknad går till Jeanette och Jack.


Kommentarer
Postat av: jeanette

Gumman då!! Saknar dig med! Det kommer att gå bra! Var sak måste bara få den tid det behöver ibland. Du vet när det är dags.

Kram

2009-10-24 @ 08:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0