One step closer - LONDON!

Stack till brorsans lägenhet vid två tiden och har kollat Svensk TV:) Sitter och väntar på att han ska komma hem så vi kan gå till badet...

Uooff! De där 1000 trappstegen, jag rekomenderar det starkt till alla som vill ha träningsvärk! Trodde inte jag skulle kunna gå imorse, men jo då.. med lite ansträngning så går det.. Tror att Stretching varit lite för underskattad hittintills men inte nu mer......

MATTIAS! Fick ett oskyldigt medelande på Bdb från Mattias som peppade mig som fan! Att dra till London ensam är en tanke men det kan bli svårt att bo med massa folk man inte känner...  Men nu blir jag ännu mer peppad!!! Nu kan han inte dra tillbaka det;) mohaha inte nu när jag blivit såhär peppad...

Men han tar studenten i Juni så antingen får jag vänta... eller så drar jag i förväg... beror väl lite på jobb.. jag vill ju till Lågan ett tag, ta bort mina halsmandlar och ta körkort, så kanske London får vänta ett halvår? vi får se..

Ska i alla fall åka dit i februari att kolla på skolan och göra audition.. Hoppashoppas Mattias kan följa med!!!!!

Mattias! om du ser detta... Skaffa skype nu, så kan vi snacka ;) <3

Rasmus... I'm on my way<3

Lots of love to my boys!



MATTIAS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0