Onsdag i sängen

Ah, En sovmorgon! Känns som att man underskattar de mornar då man går upp när kroppen själv är redo att vakna, men gud så skönt det är när de mornarna kommer. Dock var det en kille som ringde på dörren där nere (Höghus) och man kan se på en skärm vem som står där nere,

Jag, som då sover ganska naken var inte redo att öppna dörren för en Snygg 87a!!!

jag stod och tittade på honom och, (hahaha) han stod och gapade, ni vet sådär när man kanske lyssnar noga och inte riktigt fattar varför inte dörren öppnas.. söt var han iallafall men han fick gå hem:)

Sedan kommer han igen 10 min senare :| FUCK, jaja på med kläder och solbriller, nej jag tog faktiskt inte briller men hade jag sett ett par hade jag tagit dem:P

Han kom upp, och då var det mat till min gamla farmor. Eftersom hon precis opererats så har hon rätt på hemkörd mat.. Hon är på en Kör tävling med sin kör så den får stå o bli kall ett tag.

Nu har jag iallafall klätt på mig och druckit en drickjoghurt och funderar på den där kameran som jag skulle handla in.. har även funderat på vad jag ska färga håret till nu... har låteit utväxten växa ett tag så klockan tickar om man inte vill se ut som pelle svanslös svans...

Jag drömde en riktigt sjuk dröm!
minns inte riktigt hur den började men de var att vi invigde nya ettor på Lunds Dans o Musikal Gymnasiet. Vi stod på scenen som nu var utomhus och typ 50 meter upp i luften... vi gjorde slut numret och jag stod bak med Martin Palmqvist Nathalie och Minnie, jag kunde inte dansen:S på slutet gick vi fram mot kanten, och då är vi äckligt nära och en tjej i tvåan skulle skoja med en annan och puttade henne mot kanten och hon trillade ner :| VA?!
då blev de värsta paniken så alla tryckte sig bakåt så jag var lide nära kanten med en annan tjej och hon höll på at tknuffa ner mig:S vi klarade  oss som tur var men då kom det fram att det varit en tjej till som trillat och dött från den scenen:S Skumma dröm?!



Elisa ville inte ut och åka idag, förstår de eftersom hon precis blivit opererad.. men ska höra med Svininfluens-Telma, min kusin som just blivit frisk...

Annars sker det Girly talk med Malin Johansson på msn, alltid lika pratglada och det tar aldrig slut;)




Harwla for now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0