Pinsamt...

Jäääääääääääääääääääääävlar!

Asså shit.. Det finns en kille i det islänska ladslaget som jag tyckt var super sjukt het! Han spelar i ----- i tyskland och är riktigt jätte grym!!!

Har snackat med honom för ett tag sen över msn och träffade honom en gång i våras i malmö snabbt.. men vi känner inte varann utan har bara snackat lite... då var han singel..

Nu, gick han precis förbi affären och jag såg direkt att det var han... vände mig om mot Valeri o sa

"Såg du vem de va? såg du?! de va L*** ****sson handbollsproffset"

och innan jag han säga klart meningen så går jag till de andra fönstret för o verkligen se om de va han.. samtidigt som jag flätar mitt hår vilket innebär att huvudet är lutat neråt och man typ ser ut som om att man glor när man tittar rakfram

då vänder han sig om och tittar rakt på mig...

"ups" piiinsamt.. jag går utomsynhåll och bankade mig i huvudet oooooroh varför måste jag vara så pinsam????

Då ser jag att han vänt om och är inne i affären :| Du måste skämta tänkte jag!!!!!

Aja eftersom han gick mot mig så var jag ju tvungen o hälsa också..

När jag tittade upp såg han mig rakt i ögonen men jag visst einte om vi skulle hälsa som vi "kände" varann eller bara hej?

Snacka om pinsamt!!! inte pratat på över ett halvår och jag boded ju i sverige då så tror han kanske trott jag var lik ngn eller så fattade han...

Han kom iaf, o frågade om jag hade färdiga paket...

uuh jo, jag visade honom o han frågade vad som tjejer gillar?

Hmm.. ska jag vara riktigt taskig o låta honom köpa white musk som är lite tantig doft .. höhöhö

nej jag pekade faktist på cocos.. o han köpte den.. de kändes som han var inne sjukt länge.. fan vad tiden går sakta när man bara vill att den ska gå fort...

Sen kom vi på kassan och han frågade om jag ville slå in de..........

OORH!

Jo jag har selofan...?

Jo de blir bra!

Annars finns det inpackning mitt emot Matbutiken?

Där uppe?

Nej här nere ...? [hoppas hoppas hoppas]

Nej slå du in de fint istället med cellofan...

så nu ska jag stå i fem min o slå in jätt fult...Usch så pinsamt...fyfyfyfyfyfyfy...

Sedan mimade jag till Blackbird. samtidigt som jag packa in för han var inte där.. haha musik lugnar nerverna, så kommer han och sjunger blackbird lide högt o man kan ju inte bara låtsas som ingetling...... uuusch ingenting blir rätt när man inte är beredd!!!!!!!!!

Men vilken härlig känsla ändå nu efteråt att han fortfarande är så vacker xD haha ögon o drunkna i....

Aja, ikväll bär det av mot handbolls planen, ett år sen sist... sedan middag hos moster och förhoppningsvis Studio ikväll!!!!!

 

åååh vad jag är pinsam ibland...

 

vågar inte sätta ut en bild än om han skulle gå in på bloggen... den är ju länkad på facebook och min msn.. bild får ni googla själva. eller gå in på min bilddagbok och 2009.01.06 är det två bilder på honom;) 26 Januari samma år en bild till;) Nu ska jag ner o jobba o leta efter vacker syn igen;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj Lilja jag trodde du var van vid att vara pinsam så många gånger som vi har skämt ut oss och inte brytt oss :P Saknar dig stumpan, nskar du var i sverige så vi hade kunnat ha mys kväll på lördag :( De va du som ringde innan va? Kunde tyvärr inte svara :( Jag jobbade.... Love <3

2009-10-29 @ 21:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0