PUSSA ÖVER ELLER UNDER?

Fick ett konstigt frågetecken som jag bara var tvungen att dela med mig... Kom o tänka på det att när man håller händerna i kors med sig själv, så känns det skumt och obekvämt att hålla "fel" tumme över den andra.. jag te.x har alltid höger tumme över vänster... Och när man håller armkrok, ibland så känns det konstigt eftersom man håller med "fel"... sjukt.... Då tänkte jag på Pussar o sånt.. eller ja..

Är det bara en tillfällighet att dessa vackra flickor på bilden kysser över? Ska man göra det? Jag fattar ingenting..  Maan vet ju hur man själv kysser och om man tycker det är bättre att vara över eller under, men man vet ju inte om kanske "ALLA" tjejer gör samma...? Aja, hittade dessa bilder på 10 min och faktiskt, alla hade samma :| kanske tillfällighet jag vet inte.. dessutom är alla tjejer på vänster sida som också är komiskt.. vilken sida sover man då på ? eller det kanske inte har med det o göra... Jag sover vänster........?

Förlåt tjejer om jag nu blottat och låtit alla granska era pussläppar men ni har  faktiskt lagt ut dem själva en gång i tiden;) PUSSS till mina vackra flickor<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hhaha jag sover också på vänster! Sjukt! :P haha puss åp dig med! <3

2009-10-24 @ 16:27:14
Postat av: Carrothe one and only

Jag då? Jag pussas bara i smyg ;) hihi du också eller hur! :D

2009-10-25 @ 19:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0