Skulle Michael Jackson ta på sig en kanin dräkt?

Vaknade kl halv sex imorse och var helt säker på att det var dags att gå upp... eftersom farmor nu mera sover i sin lacyboy stol i vardagsrummet så har jag hela dubbelsängen för mig själv.. När jag vaknade hade jag - Ena handen utanför på ena sidan, Foten utanför på andra och täcket tvärsöver mig... Kan man bre ut sig mer? Kommer bli svårt för mig att bli sambo eftersom jag behöver så mycket plats satt röra mig på......

Vaknade sedan kl .08.00 och var pigg som en gris och hoppade upp och klädde på mig o sminka mig.. Då vaknade farmor och sa att hon kunde köra mig ^^,  Ohh finns inget skönare än att åka bil.. det tar bara 10 min att åka, men med buss så tar de hela 25 min?! Drygt eller.. dessutom så kommer jag 10 över nio vilket blir 1h i veckan som jag då missar i lön:( buhu .. men tur att man kan jobba över ibland...

Idag ska jag vara glad hela dagen och bara sprida glädje omkring mig.. Skönt när man vaknar på så bra humör.. 

Ska till Mormor på middag ikväll och fyyy för henne om hon bakat min favorit bananchoklad kaka för då måste jag äta den:(

Annars mår mina vader ungefär lika illa som igår.. Stretching säger jag bara... fyfan...

Nu sitter jag på Lunchen och kollar lite facebook och låtar.. Såg just en bild på en kille i Kanin dräkt och huvudet påminde lite om Michael Jackson men det kändes lite fel att han skullat klä sig så:S jag menar, killen var lite nuts, men inte riktigt hans humor eller stil att klä sig i en kanindräkt? eller?

Rasmus
Ohh saknar honom också jäätee himla mycket! Har nog pratat mest med honom eftersom han är blad de få som skypar så blir det så lätt att ringa till varandra... Dessutom, Så pratade jag med honom nu precis och hans kompis Anna som jag träffade där va med.. får lite nostalgi och tror att London faktiskt passar mig alldeles utmärkt!

Nu bär det av till jobb igen... Måste säga att Love Etc.. den nya produkten är helt sjukt god doft! Body Lotionen och Parfumen är så sjukt goda!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0