Tisdag

Ouff Ouff!

Började dagen med att ta ledigt!
Sov vidare till 12 och då kom min bror hit,
Satte mig framför Tvn och gjorde lite jobb på datorn samtidigt.

Har lagt upp en 10 veckors plan nu, börjar träna varje morgon med personlig tränare i November:)
Längtar redan. Min bror fixade gymkort i två månader på ett superfint gym och den personliga tränaren träffar jag om en vecka:):)

Har jobbat lite själv nu fram tillsdess.. Skulle till badet i morse igen - men tar det nu ikväll istället.

Brorsan kommer kl 20.00 och hämtar mig, bäst att vara redo!

10 veckor kvar till Sverige;)


Kommentarer
Postat av: Emmsan

Klart de blir Girlsnight ;) snajsigt att du också skaffat blogg :) jag köper den obunden för 6595:- hade den förra modellen innan men den gick i kras :S puss!

2009-10-20 @ 22:53:44
URL: http://beem.blogg.se/
Postat av: Emmsan

Klart de blir Girlsnight ;) snajsigt att du också skaffat blogg :) jag köper den obunden för 6595:- hade den förra modellen innan men den gick i kras :S puss!

2009-10-20 @ 22:53:59
URL: http://beem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0