Tre idioter och en vanlig

Ikväll är det halloween...
ska man dra på festen eller inte? är ganska trött och känner mest för o se på tv...

Köpte en smirnoff vodka och sprite zero till farmor, hennes favorit... Ska till videobutiken och lämna en film som jag såg i förregår

 The boy in the striped pyjamas - ALLA MÅSTE SE DEN! bland de bättre filmer jag sett faktiskt, handlar om två pojkar under II världskriget.. Vänskap som är så oskyldig och alldeles förbjuden.. otroligt vacker saga.. tänker lämna storyn och slutet osagt men jag lovar, hyr den nu och få en riktig verklighets upplevelse där man blir helt tagen. Det var sagt att den är baserad på vekligehet men de står inte på filmen.. SE DEN!

 Nu ska jag nog dra o lämna filmen, får se om jag pallar halloween.. Hoppas alla mina svenskar har en underbar kväll och festar en sväng från mig

Dagens Svensk:
 Malin Johansson

 Dagens Saknad:
 Julia Henriksson

Dagens <3
Johanna Hjälm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0