TRE prickar över i:et

Jag vet inte om jag trott å detta själv men....

Jag åkte med tjejen till träning vid fem... kände mig ganska ringrostig och kraftlös i armen.. har haft mycket problem med vänster axel nu:/ iaf så började vi träna och måste säga att dem va inte så bra, blev dock sjukt pepp att vi tränar i den nyaste och fetaste hallen på island!

iallafall var det jättekul och man fick igång kroppen på banan och kunde köra på i ganska bra tempo.. några minuter iaf..
Ja som jag berättade idag, så träffade jag på snubben... mmh...

När vi skulle spela på slutet av träningen säger en tjej

"nemen, e de inte vårat kära herrlandslag som kommit för o titta på oss"

Jag tittade mot läktaren och såg några ryggar som det stod ÍSLAND på... tänkte inte mer på det...

Jo men sen när jag ska springa hem, vad är läktaren full med då? Jo HELA jävla landslaget sitter och tittar :| DETTA ÄR MIN FÖRSTA TRÄNING PÅ ETT ÅR MEN DET STÅR INTE I MIN PANNA!!!!! måste det vara landslagsmatch just när jag tränar innan och just när jag inte har en aning om det?!

OOOh faan nu ska man visa sig såhär med.. tur åtminstonde, att laget var i så dålig form och dåliga.... - att de gjorde mig till o verka skitbra xD hihihihihihihi.;)

Jag vågade faktiskt inte titta efter på läktaren trots att när jag stod i försvar så var den bara 10 meter ifrån eller ngt.. men tänk om killen är där OCKSÅ?! oooohhh så när träningen var slut så skulle vi ju gå upp på läktaren... såg inte honom tacka gud!

sedan när jag vänder mig om innan jag går genom ett dörrhål mot hallen så BUMP!

helvete.. ja behöver jag ens säga vems mage jag dunka huvudet i eller??????

Efter allt så åkte jag med moster o hämta mormor och vi skulle äta på en fancy restaurang men slutade på American style, som också e fin men mest hamburgare o sånt...

Efter det drog jag till studion och spelade lite... de dryga är att ingen har tramp pedal!!!!! så man kan inte styra dynamik och harmoni!!!!

Missade bussen och gick hem.. tog bara 40 min med handväska, träningsväska och Dator............

Nu sitter jag nyduschad efter denna promenad med en cola faktiskt.. den är jag värd efter denna dag... hur blir morgondagen tro?

 

Dagens Svensk:
Johanna Hjälm

Dagens skämt:
jag...........

Dagens låt:
W.I.L.I.AM. ft fergie - Boom boom pow

Dagens snygging:
Landslagskillen nr 3!


Kommentarer
Postat av: Lilja

Jag vet johanna men det är jobbigare att vara pinsam ensam... och också inför vackra killar,)

2009-10-30 @ 00:38:29
Postat av: Johanna <3

haha det låter faktiskt lite som en typisk dag för oss egentligen, eller hur? :P hihi SAAAKNAR!!! :D <3

2009-10-31 @ 17:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0