Vadå kasta pärlor åt svin?

Va e de för ett uttryck?

I vilket sammanhang liksom?

"äh ska vi skita i skolan?" "Du! Kasta inte pärlor åt svin:O!" Jag fattar inte....

Jahapp.. Satt och meckade med min kamera och pratade med Minnie och Rasmus på skype.. Simon kom också in ett tag men det gick bara o prata tre i ett samtal:) där kom också dagens kommentar som minnie får stå för.

När klockan var halv nio skulle jag göra mig i ordning för badet, men jag trodde ju att kl var halv 8? #%&(/)¤#)%! Skit också! så som straff för min lathet idag blir jag tvungen att gå upp kl halv sju ouuff de blir hårt:P Sedan blir det nog jobb från 09 - 21.. om jag inte blir bättre villsäga.. När man är sjuk så har man verkligen tid för blogg, sedan när de vanliga rutinerna börjar igen så blir de kanske annat;) Men jag har ju alltid något o säga så...

En grej jag tänkte på idag.

Ni vet när man får ett sms, och så skriver den andra kanske något roligt, eller så är det från ens "ragg" och så börjar man le?

Jo, jag tänkte på de idag.. de e lite komiskt o se någon som suttit som ett stoneface i bussen, ta upp sin telefon och titta på den och le... STORT...

De var en tjej som gjorde det idag på bussen, och jag kan inte låta bli att le själv..

En pinsam sak till.. jag skrev innan i bloggen om killen som kommer med maten...
Jo han kom nu ikväll med xD och farmor var inte hemma, så jag slog på skärmen för att se vem det var.. och då står killen och speglar sig i dörren och kammar sig i håret xD HAHAHAHA hur Roligt som helst är inte de att han inte har en aning om att jag sätt honom båda gångerna!!!!

Dagens Kvinna: Rasmus Malm som var så mysig och ringde

Dagens Kommentar: Minnie: Jag äter massa tabletter. Rasmus: Jaha, e du sjuk? Minnie: Nh Sjuk? de veti fan, Jag e tjock?! Rasmus: Jag fattar iiiingenting...

Dagens Skämt:
Det var en gång en kvinna som precis tagit exam som sjukgymnast. Hon var just på besök hos sin vännina för en helg. De båda vänninnorna spelade aktivt golf och bestämde sig för att ta en runda i det fina  vädret.

När sjukgymnasten sveper klubban för att slå den mot green så flyger bollen över mit den andra banan.
Där står fyra gubbar och spelar.
- Foooooooor! skriker hon men männen hie reagera innan en av dem ligger platt på marken.
Han skriker av smärta och håller båda händerna för könet i fosterställning.
Stackars kvinnan bad om ursäkt och sa:
-Låt mig hjälpa dig, jag är sjukgymnast och kan se om allt står rätt till.
-Nej nej nej. sa mannen,
- Jag bättrar mig nog snart.
stackars kvinnan väntade tills han skulle resa sig upp men mannen låg kvar på marken i fosterställning, med händerna för könet på marken. Tillslut lät han henne hjälpa sig

hon började med att vända honom försiktigt på rygg och lade hans händer vid sidorna, sedan greppade hon beltet

och hon smekte hans lår och öppnade sedan försiktigt gylfen. hon stoppade in handen innanför
kalsongerna och gned försiktigt snoppen och greppade om pungen. så höll hon på i några minuter tills hon frågade:

- Hur känns det nu? är det bättre?

Mannen öppnade ögonen och sa:

- Jo det var jätteskönt, verkligen. men det landade på min tumme och jag tror att den e bruten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0