Vem Fan är Anna Anka?

Okej, nu har jag visserligen varit bortrest i fyra månader, då dyker en Anna Anka upp?

Dessutom får hon credd för att sätta igång diskutioner om gämnställdhet på en helt ny nivå? FUCKME?! va fan e de?

Anna Anka är en uppblåst 50åring som är gift med en av demest talangfulla gubbar på 70-talet?

Anna Anka hade inte haft något namn utan honom, och så snackar hon om hur stor roll hon har Som Paul Ankas Fru ja?!

En diskution som jag hittade på Youtube kom frågan upp:

- Vad Anna Ankas syn på jämnställdhet kommer ifrån.

En expert sa att den liknade mest 1500-talet syn, därför hon har en drös med hjälpredor i sitt hus, och hon ansér faktiskt att kvinnan ska tillfredställa mannen, men sen ändrar hon och säger at than ska göra det tillbaka.

Jag hade tyckt Anna Anka varit sjukt cool om hon snackat om att Män ska ge mer respekt åt kvinnor, jämställdheten är faktiskt på väg ditåt och jag tycker kvinnor som faktiskt stått på sig bra!

Sedan snackar hon om statistik som hon inte ens har en blå aning om, "70%av alla äktenskap slutar i skillsmässa" Snälla Anka, hon har så mycket fritid, ändå har hon inte vetenskap att kolla upp fakta innan hon öppnar truten?

I en intervju såg jag att hon ger folk sparken som städar åt henne, om de inte har satt hennes parfumer rätt, men va fan?`har hon inget annat o göra än o ställa sina parfymer rätt så kan hon väl lika gärna städa själv? Sedan påstår hon att hon inte förstår hur folk kan leva på 20 000 i månaden. Jag tror Anna borde se världen som den är, och faktiskt att den inte kretsar kring hennes rövhål för en gångs skull,
Hon ser ner på folk som klär sig "vanligt" fast de har mycket pengar, jag tror att Anna Anka har det jävligt svårt. Om man inte vågar klä sig för mindre än 20 000 varje gång man lämnar huset, då har man brist på självförtroende, hon verkar inte tycka att hon själv räcker till? vad då om Paul skulle hitta en ny yngre brud och Anna får stå mamma med två barn och ingenting, tror att världen skulle få en revanch som heter duga då!

Tycker fan synd om hennes barn också... När man har en mamma som säger "Om jag vill bli slickad varje morgon, så får Paul se till och göra de" "Han är den bästa slickaren i världen" Amen snälla, vem är man som mamma att ta ansvar då eller? hon är inte tjugo längre och det syns långa vägar. må hon vara vacker i ansiktet och en vacker kropp, men den e fan så gammal och hennes 30 år av strävan av bekräftelse och desperathet syns på hennes kropp. en sinig gammal hagga som fick några månader i spottlighten, ja de kan hon väl få...

Kommentarer
Postat av: erika

Håller helt med. Anna Anka är en riktig bitch, kul att du äntligen skaffat blogg, lite för avancerat för mig. Hoppas vi hörs sanrt Lilja! Myys

2009-10-20 @ 19:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0