Bitter sweet

ÅÅÅÅÅH VAD SOLEN SKINER!
och det sitter en idiot tredje dagen i rad utanför butiken och spelar samma låt 5 timmar om dagen! vistt blir man munter?!
°
°
;) Nej men jag är INTE bitter!
°
I morse såg jag att vi inte hade någon kontakt med banken, ingen kassa att förlita sig på då det inte fungerar utan internet! Försökte med allt, men sedan ringde dem från 08 och sa att någon byggarbetare grävt upp en sladd till de företaget som vi får internet ifrån!!!!!! IRRITATION
Då får man använda nödkassa.. och det är INGET liknande från den andra.. så det är bara till att sätta huvudet på spinn och jag har inte tänkt såhär mycket på flera år!!!
°
Annars är vädret strååålande! här i Lund och min kropp är lenare än någonsin och jag känner mig så otroligt somrig! Vinterhåren på benen är bortrakade och nu kan man börja använda capri;)
°
Nu har jag Lunch och jag känner att jag kommer att vara HEEELT slut efter denna dag.. Aerobics får vänta... jag pallar inte..
°
Nej back on track nu ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0