Buy me a gun or I'll shot you

Hallå ja!
°
Är det bara jag som hört att solen exploderat?
Ja, lite grann då... Man kan se på Aftonbladets hemsida unika bilder från Solen där dem visar hur den exploderar.. det är en ring av eld som skattas vara typ 10 tusen gånger så stor som jordklotet... då snackar vi om stort...
°
Jag vet inte, men jordens undergång kanske blir 2012... Jag menar, det är bara en tidsfråga innan Katla får utbrott och skulle det vara ett MEGA utbrott kanske hela europa blir översvämmat?
°
Kanske exploderar solen ännu mer och bitar krockar med jorden så vi exploderar?
°
Ja jag vet inte, men det känns allt osäkrare... tänk för 10 år sen, då kändes livet så stort och så ofarligt...
°
Men inte deppar vi för det? Ingen idé o sitta o vänta på en undergång inte!
°
För att fortsätta på den muntra stämningen så kan jag berätta att vi haft inbrott inatt.. inte roligt alls,
Andra gången... Tycker ni att det är konstigt att jag sover med en golfklubba under sängen?
°
När jag flyttar hemifrån ska jag köpa en stungun.. en elpistol alltså, jag skiter i om det är olagligt eller inte! Jag tänker inte låta någon främmande brottsling ta livet av mig inte! Jag har allt för mycket att leva för!
°
Imorgon ska jag o Elisa på Rasmus kalas:) Få se om man hinner till Lund innan..
°
Dagens tanke
°
Trotts att jag försökte lämna undergångs tankar, så kan jag inte hjälpa från att undra HUR jorden kommer att gå under på... det är så otroligt intressant att jag nästan hoppas få reda på det en dag, fast inte levande då förståss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0