Cykel? ANYONE?!

Ingen av er som ska sälja en cykel? JAG BEHÖVER EN
°
Nu har jag legat på the balcony i tre timmar, övat på de låtar som jag ska spela på söndag och torkat upp skit efter min efterblivna hund som inte förstår att hon inte ska bajsa när jag sover.........
°
Ska snart inta duschen eftersom jag bara luktar Hawaian Tropicans Cocous Olja...
Sedan ska jag stjäla en cykel så jag kan ta mig in till Höör ocg Lund och Jobba.
Ska även ta en intensiv solning när jag väl är igång i Lund! Sedan är det hem för att göra sig förbered för morgondagen och Fredagen!
°
Ligger i sängen med Keyboarden vid fotändan och kom på mig själv med att försöka spela med fötterna....
Det lät inget vidare men när jag spelade en hel oktav, så insåg jag att det fanns hopp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0