Dagen fylld av fågelkvitter

GOD MORGON!
Jag har drömt så oootroligt mycket hela natten! Massa olika drömmar!!!
Vaknade dock halv 9 av ett en fågel störtade på min kudde ?!
°
En liten liten en! jag öppnade alla fönster för den flög ju rakt in i dem!!! Men den hittade ändå inte ut...
Den här bilden hann jag ta med telefonen!
Jätte söt... aaww den var så stressad för den visste ju inte var den skulle komma ut:(
Men tillslut!!!
°
Ville gå upp vid 10 för att ha hela dagen framför mig, så mamma o pappa skulle väcka mig, men icke... vaknade sedan 11 och nu är det dags att gå upp!
Åka till Johanna sen Molle och sedan Jennies 20årsfest! ska bli kul när jag grubblat färdigt över vad jag ska ha på mig...
har inga nya bilder så tog en från mobilen bara;)
Ser ut o ha 4 meter lång panna men det är nog bara för bilden ligger ner;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0