E+L+E

SITTER I SOFFAN MED BETTAN O EMSAN!
har precis krängt Sushi!
Köpte allt redo för Mojhito kväll o gissa vad?
NÅGON STAL MIN ROM PÅ FESTEN I SÖNDAGS!
DE SÅG JAG NU PRECIS EN HALVTIMME INNAN SYSTEMET STÄNGER! PALLA
så nu blire väl ingen mojhito.. de blir väl inte gott med vodka?
här sitter mina GIRLS
så nu får vi se vart kvällen slutar!

Träffade Tina inne i lund en sväng idag!

Drog sen med Malin o fika
sen kom Elisabeth o vi handlade
Stack hem o nu kom Emilie!
PS, om någon har rom hemma, så får ni komma o festa med oss;)
PUUUUUSS
Gästinlägg:
Emsan här!
Sitter hemma hos Lilja nu med Bettan... Har skittråkigt eftersom de sitter och gaddar ihop sig i soffan medans de har stängt in mig i källaren med en dator och en flaska vodka.. jaha, what to do, what to do..
Så mamma, om du ser detta; KOM OCH HÄMTA MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0