FEST!!! ÄR DU PÅ?

HAJ FISKMÅSAR!

jag har inte haft någon tid o sitta vid datorn!

Det roliga är att när jag träffar er läsare irl. så tror ni att jag sitter flera timmar o bloggar xD
Ska taa tiden på detta inlägg!
Pallra mig upp för o lämna in tidrapporten imorse
sedan bar det av mot lund för o träffa Sarah! skulle egentligen inte handla något.. hon ville shoppa.. Slutar med att jag går hem med en komplett outfit... buhu.. give me money!
°
Sedan var det STÄDA! drog sedan till hörby med min MOPED!
ja, ni hörde! min äldflamma! kan man inte ta sig någonstans så tar jag hellre o sväljer stoltheten och kör moped istället för o sitta hemma eller punga ut 500 kr på taxi?  Det har jag redan gjort en  gång denna veckan o jag vägrar o göra det ikväll!
°
So YES! en speedad Moped! tar 15 minuter in till hörby! inte illa aight;)
måste säga att jag känner mig väl inte super cool, men jag känner mig sparsam och lättad att jag över huvudtaget kan ta mig vart jag vill när jag vill!
o så va det de här med körlort.. de kommer!
°
Kom hem vid 02. Ella var glad!
°
Skrev en gästlista till festen som jag ska ha i sommar!
planerar att ha såpa fotboll, volleyboll,2 live musiker, 2 griller där folk kan grilla sin mat, 2 husvagnar för folk som vill sova, tält plats för dem som vill det, ringsjön för dem som vill bada, och givet vis piano o gitarr för dem som kan spela och ett stort vitt tält där vi bland annat äter!
hur låter det?
Festen ska vara min 20års fest/ Hejdå-nu-drar-jag-till-london-fest/SOMMAR-FEST
°
Gästlistan är nu 130 pers lång, och jag planerar att ha den i början av augusti!
Jag kommer att bjuda nära o kära, gamla handbolls kompisar, skolkompisar + bekanta som jag blivit bjuden på 18/20års fester eller bara random människor som jag ansér trevliga och andra människor linkats till deras umgängeskrets! så det kommer att finnas ALLA SLAGS människor!
Om du har kompisar som du vill ta med så ring eller maila så löser det sig! dock dem som kommer objudna dit kommer att bli hemskickade.. så hör av er så är jag snäll;)
°
Nu har det gått 5 minuter sen jag började skriva detta inlägg och det är dags att avsluta det!
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Carr

stolt att du äntligen skrev om din moppe ;) haha

2010-04-10 @ 17:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0