Fuck up on me!

(HÄR KOMMER MASSA PUSS BILDER!!!)

Vad glad jag blev när jag kom hem o min varg stod o viftade på svansen och var SÅ glad!!!

 

PUSS

°

En hund är verkligen de bästa sällskapet! Men så klart så känns det tomt utan Emsan o Bettan nu!

 

Sitter i soffan o helt frusen! Vi åkte in till Lund för Sushi, men det blev Viggo, what else;)

 

 

PUSS

°

Sitter med världen filt och ska snart hämta ett fotbad o sticka ner mina frusna tår i!!! GÖTT!

°

Nu blir det golfklbban in under madrassen igen... man kan ju inte vara oförberedd...?

°

Tänkte skriva något roligt som vi var med om idag.. men glömde vad det var xD så ems o Bettan, vad kan det ha varit?

°

 

PUSS

°

Nu blir det Efterlyst, även om jag alltid blir så jääävla rädd efter jag kollat på det!

Särskillt när det skett mord här i närheten o nu sitter jag ensam i skogen o odsen känns sååå höga för att jag ska få inbrott.. men iof, så är jag väldigt paranoid just nu..

 

PUSS

°

°

Så RING FÖRHELVETE INTE PÅ HEMTELEFONEN!

Då kommer jag bara tänka på scary movie!!!

°

Min Mac låter skadad, o jag undrar vad fan det kan vara....... Irriterande.. den kan väl inte gå sönder nu?

 

PUSS

°

SATC blir det senare ikväll för att lugna mitt hjärta efter efterlyst!

Men call me foks!  på mobilen! Jag behöver lite sällskap!

 

PUSS

°

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0