It's tolate to apologize

Fan vad denna dagen gick snabbt?
Köpte lite bullar i Höör innan Sanne kom och efter det har timmarna rullat som toapapper!
FAN VAD DET VAR MYSIGT O TRÄFFA DEN KVINNAN! <3 har saknat henne sååå otroligt!
°
Hon stack för en halvtimme sen o nu sitter jag bara i soffan o hade tänkt städa, men kvällen är alldeles för dyrbar!
°
Imorgon blir det NOVA Lund med Sara och det ska bli SÅ  mysigt!
På kvällen ska jag till Hörby på middag med Hörby töserna och sedan blir det bowling i Hörbys nya Bowling hall=D MYS!
°
Funderar på hur jag ska ta mig hem.. Taxi kanske? ja de blir väl så...
°
Mer än så har jag inte att dela med mig just nu!
Måste kissa!
HEEEJ!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Underbara timmar med dig idag babyboo <3

2010-04-08 @ 21:25:42
URL: http://saaane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0