Jag är trött på att skriva rubriker..

Färdig jobbad!
°
en rolig grej jag märkte att min kalender är full med forkortningar
ex:
TBS 14 - 18 = The body shop
PAS: 14 - 18 = Personlig Assistent
och nu
CP 14 - 18 = Candy People
kul om ngn skulle läsa att jag är "CP" mellan 14 - 18..
°
Är på väg hem nu, sitter på tåget och är hemma 23.. inte populärt bland mina föräldrar om jag ska gissa..
°
Nu ska jag tydligen börja jobba 14 istället imorgon så jag måste börja planera vad jag ska ha på Valborg, hur jag ska ta mig  överallt o vad jag måste ha med mig eftersom jag inte kommer hem förrän söndag kväll eller måndag morgon.
Bokade in jobb på måndag med.. så nu ser det lovande ut i budgeten igen ;)
tur att man har förmåga att spara...
°
Neee vet ni vad, nu har jag slut på improvisation!
PUSSi OOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0