Jag måste få skryta!

Jag tror att jag har lyckats med något som ni inte har!!!
°
Jag hittade nämligen en finne på mitt ben?! hur är det möjligt? Har bara haft finnar i ansiktet tidigare o möjligtvis där tuttarna sitter men då har det liksom inte varit en finne utan en sånn liten skit :S?
°
jag blev lide äcklad av mig själv och begav mig mot Badrummet där jag spenderade en timme med mig själv!!!
  • Först en Detox mask till hela kroppen, en mask som rensar ut ALL SKIT I PORERNA PÅ HELA KROPPEN;)
  • En Mineral Ansikts mask som blir varm och öppnar porerna
  • En Stärkande hårmask som ger håret spänst o lyster
  • Sedan en varm dusch med en grov scrub och en färsk tvål!
  • DE NI!!!
Sedan givetvis en Body Lotion, den nya SWEET LEMON! och Nutriganics Nattkräm!
Ligger nu i sängen med super lena ben ;D höhö och riktigt fräsch e jag haha!
°
Såhär såg jag ut innan jag duschade... äcklig och skitig
Och JA! jag har på mig det där läppglanset som pumpar upp läpparna, ont som fan gör det!
Nej nu ska jag sätta igång Sex and the City på min TV, och samtidigt spela lite piano, deeee ni;)
°
Hon hörde av sig från jobbet i malmö nu igen, och frågade om jag kunde jobba fredag.. Dubbelbokad, men de löste sig, så jag jobbar från 09.30 - 20.15 på Fredag! det gillar vi;)
°
Imorgon blir det åter igen Lund! älskar lund i detta fina väder!
°
Om man går förbi uteserveringarna så märker man att ALLA snygga killar ligger i ide på vintern, hade glömt att vi diskuterat det tidigare, men det är fan sant! Är det typ ngt omedvetet att man spanar på våren? E det typ parnings säsong för människor?
°
Ja jag vet inte, kul är det att se att Lunds hunkar vaknat till Liv iallafall!
det gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0