Lägg av

Många beklagar sig över detta med att flygplanen är inställda och beklagar sig över Island och s vidare, och jag vet, att ni bara skämtar till det, vissa av er, men det räcker nu. ni tänker inte!
°
Tror ni inte att det är värre att veta att hela min släkt bor där och jag vet att när som helst kan det komma fler utbrott och Island kommer att vara täckt med vatten? Tror ni inte jag bryr mig mer om det än ett jävla flyg till er sol semester?
°

Men ni tänker inte så! Folk tänker bara på sitt eget bästa, och är det inte bättre att flygbolagen sätter er säkerhet före pengar? För det är det som sker!
°
Sist när eyjafjallajökull fick ett utbrott så fick Katla det med, och då dog en femtedel av hela islands befolkning, så jag bara frågar, känns det som om ett flyg är hela världen?
°

Ingen klagade över naturkatastrofen i Thailand? var det någon som la en dum kommentar om "fan det är thailands jävla fel, håll koll på era hav!!" NEJ för det är en så korkad o dum kommentar!
°
Så jag bara ber er nu förfan, tänk inte bara på er själva, om ni inte kommer iväg på er lilla resa, för jag har mer än vad ni har o bekymra mig över...


°

Snälla, lägg av

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0