Lilja vs Jackie

HEJ!
asså jag såg precis en skit rolig grej...
°
Jag vet inte om någon av er följer Jackie Ferms blogg?
°
Jag brukar läsa den och tycker att den är skit rolig stundvis, trotts att tjejen har mycket bagage i sitt liv...
°
Hon skulle ha en officiel tävlig om vem som var mest lik henne, eftersom jag hört från några att vi är lika (håret o läpparna kanske?) så tänkte jag att jag kunde väl se om jag kom med på den här listan som hon valt ut...
°
36 tjejer är det och runt 400 kommentarer... Jag skickade en vanlig och en närbild och hon valde närbilden:P
°
Det jag ska komma fram till är att jag såg detta nu, hade glömt bort denna tävlingen men den är fortfarande igång!
SÅ RÖSTA PÅ MIG för dem andras bilder är fan inte lika och hur kul hade det inte varit o få Jackie Ferm till Hörby City? hon kan ju PRa för Valvet xD

Här är länken, mitt nr är 32 och man ska skriva sin Email. (Ser ut som några har fuskat med att rösta 100 ggr på sig själv men palla liksom)
°
Jag kan ju inte rösta på mig själv eftersom jag bara har en email och skickade bilderna därifrån;) JAG BEHÖVER ER HJÄLP;)

RÖSTA HÄR
°
Jag har ändå fått några röster xD
erkänn inte likt mig alls xD men men;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0