Men Gud, varför?

Jag fattar inte...


°
Varför vaknar jag alltid tidigt efter fest/myskväll?
°
Jag orkar inte!


(Elisabeth blev glad för brennivin)
°
Just nu ligger vi alla, Elisa, Emsan, Ella o Jag i sängen... o alla sten sover utom jag?!
°
Jag gick till och med upp 07.30 (?!) för o städa.... Jag gör alltid så?! de e typ som om man inte kan sova gott om man vet att allt är stökigt.... Så nu är allt städat.. men inte dammsugat.. lets fix it today.
(Om det är något som gör Elisabeth glad, så e de sprit)(alkis)
°
Solen skiner som fan o jag kan inte vänta på att dessa slöar (som nu för i övrigt snarkar) ska vakna så vi kan in o handla frukost bullar!
(Ella o Emsan är båda stora fan av morgonsovare)
Ikväll blir det träning och en ensam uppesittar kväll med mig själv och min varg!
/.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0