MY WAY or NO WAY

Undra om jag har några kill-läsare?
°
Har varit på möte i Malmö i morse med TBS, mysigt var det!
°
Vid 11 begav jag mig till Lund, åkte med fel buss såklart och gick från östra torn till Mårtenstorget... Sådär fick man sig en morgon promenad igenom både Malmö och Lund!
°
Där blev det arbetsintervju!
Lilja Mimmi o Angelica xD
°
Lämnade in mitt CV där i .... Onsdags! Och JAG FICK JOBBET!
°
SÅKLART EGENTLIGEN! jag sa ju att 2010 är mitt år?!
°
Nu sitter jag hemma och fyllt i formuläret till skolan. Ska ringa dem på fredag och betala in deposit!
°
Ska jobba på en låt idag, men först ska jag kolla runt med Stipendium!
°
Dagens tanke:
Varför tvättar man båda händerna efter man varit på toa? Man använder väl bara en hand?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0