Ont

Tyckte ni det var roligt?
°
Ikväll är nog första gången på otroligt länge som jag kommer att somna innan 23!
Skönt, men ändå inte... Ont i huvudet som fan och känner bara för att sjunka sakta ner på golvet, dricka mig stup full så jag inte känner smärtan, skära i mina ben så smärtan i huvudet försvinner
MEN USCH NEJ! SOM SAGT, DET KUNDE VARIT VÄRRE!
°
Just nu ligger jag bara i sängen, det är allt jag gjort efter dagens arbete!
°
Imorgon blir det jobb i Lund igen!
°
Fredag tror sig Lilja ha en date;) ? naah who knows..
På Lördag är det Hörby, 20 års fest, ska bli lagom KUL!
°
Mycket mer har jag inte o tillägga..
mer än att jag har turen på min sida detta året;)
Byebye Babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0