Party like a Rockstar

Om du får komplimanger för dina ögon så betyder det också att du har en vacker själ!
"dina ögon är fönstret in till själen"
°
Såååå nu har jag gjort inbjudan till min 20års-avskeds-fest i sommar!
Jag får hoppas för mamma o pappas skull att alla inte kommer xD
°
Nej klart jag hoppas på MYCKET folk!!!
°
Jag har några kompisar som av någon anledning inte har facebook, så det kommer att komma några utöver de 190 personer som fått inbjudan på face!
Jag räknar inte med att alla kan komma, kanske hälften, det brukar väl vara så...
°
(mitt och mattias sätt att fira att vi kom in på skolan)

Jag längtar redan och ska börja fixa redan i Juni;)
Det kommer ju att vara så mycket med skolan att fixa och dona, så jag måste börja tidigt med allting så jag inte står där oförberedd dagen innan;)
°
Jag har några från Island som dyker upp och jag hoppas att Carro från USA kommer;) <3 <3<3
°
Det var något jag skulle skriva här, men glömde helt bort det i vevan... nåväl..
°
Men snart är det Valborg och jag kan knappt berga mig!!!
°
På torsdag Jobbar jag till 22.00 På CandyPeople mitt emot stationen
Åker till Elisabeth i Eslöv
Vaknar upp Valborgs morgon och äter en stadig frukost och beger oss mot Stadsparken och njuter hela valborg
Lördagen åker jag och Elisa från Eslöv till Hörby Yangtorp och har en mysig film dag
Söndagen Jobb på yangtorp;)
(Rasmus på stake house)
fullspeckad vecka.. April kommer gå fort nu...

Kommentarer
Postat av: Sanne

Då måste jag ha en mkt vacker själ för jag får ofta komplimanger för mina ögon :) haha



Ska du till lund på valborg? det kanske jag med ska =) hihi <3

2010-04-28 @ 10:03:27
URL: http://saaane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0