R E U N I O N

JAG GICK UPP KLOCKAN 13!


bara 3 timmar tills jag ska vara hos Rasmus!
Kunde ju inte sova där eftersom Ella, min varg då måste vara ensam hemma.. men gissa?
HON ÄR OCKSÅ BJUDEN!
tror ni hon blev stolt eller?


Jag o Rasmus på Lunds Dans o Musikal Gymn.
°
Så snart ska vi ta en långpromenad mot Eslöv!
ska ändå fixa skjuts så vi kommer hem ikväll.. kan vara gött..
°
De ska bli så mysigt! vi ska ha en mini reunion hos Rasmus med matlagning, sång;) höhö de blir väl lite danssteg för vissa och givetvis massa KRAMAR!
°
Sedan kommer Mamma o Pappa hem imorgon.. har lite panik för det, eftersom jag inte städat så mycket o pappa e PEDANT nr 1!


(Rasmus innan jag visste att han inte var intresserad;)
°
Igår när jag kom hem från Johanna så satte jag mig o försökte lära mig spela Apologize intro och resten, de börjar sitta;) så ni får en version när jag satt piano spelet i promise;)
°

TITTA SÅ LITEN MATTIAS SER UT xD
°

Nu kanske man ska städa lite... sedan bär vi oss av till Rasmus!
°
Ps, jag hade världen längsta och bästa dröm inatt.. kan tyvärr inte dela med mig.. men den var fan realistisk o jag ska se till att det händer på riktigt!
°
Ikväll får ni ett inlägg från Rasmus;)
LOTSOFLOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0