RedFace

PALLA ATT MIN KAMERA PÅ DATORN ÄR HELT FÖRSTÖRD EFTERSOM DEN BLENDATS I SOLEN HELA DAGEN!
OOOOH hur dum kan jag vara ibland?
well well, jag har ju en vanlig och sen moblien.. får leva på det..
Då kanske man inte ska ta med sig telefonen in i solarium?
°
Har precis varit på 24/7 och solat intensiv o JÄVLAR VAR MAN INTE FÅR LUFT!
står i typ ett vakum och svettas ihjäl!
°
Passade på att säga upp mitt medlemskap eftersom det tar 3 månader innan man slutar betala av det o palla att jag betalade det månadsvis under hela min vistelse på island... inte mycket nytta neeeeeehee.
°
Ska fixa nytt kort på In2 nu.. ska cylla dit varje dag!
Men de gånger jag är i Lund kan jag ju sola på 24! Förutom att det är sönder solade tjejer som bor på gymmet och äter en knäckemacka om dagen....
Denna tjejen ser iallafall hälsosam ut!
Nu börjar jag jobba om 15 minuter.. sitter på Espresso och ska snart gå över till andra sidan o jobba!
°
Nej nej, time to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0