Should I Mess it up?

moPPe inlägget var i Carros ära!
°
Jag funderar på att göra ett experiment!!!
Skit kul hade det varit!
°
Jag funderar på att skapa ett dejting konto!
Jag kommer att ha olika namn, hitta på olika bakgrunder och ge dem massa olika versioner av mig!
Sedan kommer jag även att ragga på krogen, hitta på en massa och se vad som händer!
Vad tror ni?
Hade det inte varit kul o läsa hur killen tar det om man efter ha snackat i 10min får reda på att jag en gång varit man? eller att jag lever i selibat och har 4 pojkvänner? att jag har 4 ungar där hemma som jag får hjälp av socialen eller att jag behöver en man så jag kan flytta in till Sverige!
°
Hade varit kul o göra ett sådant experiment! Ni kommer ju inte göra det, så då kan väl jag göra det?
(nu kommer ingen av er våga dejta mig;) mohaha
°
Nej men vad tror ni?
är det värt besväret?
°
Det är lite som mitt spratt på Mattias.. skit drygt men otroligt kul o se på!
°
Ska sova på saken, om ni är exalterade så gör jag det!
Om jag gör det, så får ni komma med förslag på "namn, ålder, bakgrund o sånt. så ser vi vad som fungerar bäst;)
°
GAME ON

Kommentarer
Postat av: Madde

Lilja du måste göra det!!!

2010-04-11 @ 16:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0