Sick bastards

Hej på er ikväll!
Ikväll e de ju party.. Men så ligger gamla jag här i sängen o e sjuk=( Buhu..
Har faktiskt lyckats skriva EN HELT NY OCH FÄRDIG LÅT, de ni... otroligt nog.. började skriva om min brorsas ena åt till ballad, och sen bara flöt allt på och de utvecklades till något helt annat och helt annan text! visst älska man när det händer!
°
Har bytat namn på Facebook... jag vet inte om det är Galna förkylds sjukan som får en att skriva en 3 minuters förid låt OCH byta namn, men så ligger de fan till! Haha.
Lilya, var vad alla skrev när jag UTTALADE mitt namn, så tänkte, vafan lite ändringar skadar väl inte, och Runarsdottir Ändrade jag till R'dóttir istället, så är ni inte Face polare med mig then you'll NEVER FIND ME MOHAHAH..
°
men oj, vad håller jag på med... Jaja, ska sätta igång antingen sex and the city eller 2 and a half men men kan ju inte bestämma mig=( jätte jobbigt!
Ska jag lägga upp den nya låten kanske?
neeeeeej..

Kommentarer
Postat av: Trondamalie

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2011-02-26 @ 22:43:19
URL: http://trondamalie.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0