Thank you for everything

Tänk att jag vaknade före 12?!
Efter att ha gått upp 6 varje morgon, igår sov jag 3 timmar, jag trodde att måndagen skulle sovas bort!!!
°
Vaknade 10 med massa inspiration ;) haha och satte mig ner vid Pianot o skrev massor!  Vill ni höra?
texterna är väldigt komiska och kanske inget bra karriärs material, men ibland måste man ju skriva av sig skit också;)
°
Jag mår fantastiskt bra idag och ska snart ner o hämta telefonen för Rasmus ringer snart! <3
°
Vad det blir av dagen får man se:) träffa Johan O Daniel ikväll tror jag iallafall för träning, måste komma igång med everyday-trainingen igen...
°
Nej mer än så vill jag inte dela med mig utav idag;)
°
Tack För helgen tjejer! det var något av dem roligaste på länge! Tack Jennie för en super fest! Tack Viktor för du följde mig hem... Tack Johanna och Tim för otrolig fin bak mat och Tack Emma för skjutsen hem;)
°
Love ya alll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0