This is how much i love you readers!

Alright foks!
Are you ready?
(var tvungen o lägga in denna bilden på dig bellis;) de här får du för att läsa min blogg! hope you don't mind!)
Eftersom jag inte har något roligt att tycka till om eller faktiskt inte pallar krönika någon idag så tänker jag helt enkelt underhålla er med lite felskickade sms som folk har skickat in  och delat med sig utav!
°
Jag har valt ut dem som jag tycker är hysteriskt roliga, så hoppas ni har samma humor som jag;)
°
Enjoy mina underbara läsare!
Skratta på!

Till: Mamma

Sms: När ska vi hitta på något igen..? Jag saknar redan dig och din kropp, och din härliga kuk! Du var så härlig, och så jävla bra<3 puss

Svar: Ojda, jag visste inte att du hade ett så bra kärleksliv gumman, men kom ihåg att alltid skydda dig! Ses sen, kram

Förklaring: Skulle till min kille..  Vi hade haft sex för första gången samma dag, och det blev liite fel, och liite pinsamt haha

 

 

Till: Mamma

Sms: Jag älskar att ta på dina bröst, dom är det sexigaste jag vet!!!

Svar: Inget

 

Förklaring: Vilken mamma svarar på ett sånt här mess? Självklart blev det felskickat, mitt mess skulle till min tjej. Mamma fattade nog det :)

 

/Liam

 

Till: Mamma

Sms: Nu är du påkommen. Jag hittade din dildo :) Snuskmaja.

Svar: Gillar inte att du rotar i mina lådor. Men nu är det som det är och jag har en sån men jag är inte ensam om det och det är inget konstigt.

 

Förklaring: Skickade till min mamma istället för min tjej. Jag skulle aldrig gissa att mamma hade en dildo. Det blev en konstig stämning hemma några dagar efter.

 

/Peter

 

Till: Pappa

Sms: Om du fick chansen att knulla mig, skulle du ta den då?

Puss<3

Svar: Absolut inte unga dam! Vad är detta, ett skämt?

 

Förklaring: Skulle skicka till en kille som jag var förälskad i, men slarvig som jag var skickade jag till min pappa. Det var ganska pinsamt att träffa honom sen, middagen blev lite spänd.

 

/Fia

 

 

Till: Pappa

Sms: Smekte kuken din i morse när du sov. Du bara sov vidare men log lite. Gottegris :P

Svar: Huvva. Vad pratar du om?

 

Förklaring: Jag låste min dörr och gick inte ut från rummet den dagen. Jag skämdes så jag tänkte rymma och flytta till Angola.

 

/Madde

Till: Chefen

Sms: Nu är allt klart. Spelade väldigt sjuk hela Förmiddagen och Lasse tyckte jag skulle åka hem. Så nu kan vi dra till Åre redan ikväll. PARTY PARTY !

Svar: Vi ses på Jobbet imorgon klockan 8.00 ! Kom inte en minut för sent.

 

Förklaring: Ja klantig som man är så skulle jag skicka till min bästa tjejkompis att allt var grönt inför resan till Åre. Men dum som man är så råkade man skicka fel. Jag skämdes rätt mycket då jag kom till jobbet dagen efter.

 

/Elin

 

Till: Min chef

Sms: Skulle du bli glad eller arg om jag berättade för dig att jag har tatuerat mitt ditt namn i bikinilinjen? Precis vid murran ;)

Svar: Jag skulle undra varför? Har du gjort det eller?

 

Förklaring: Skulle skicka till min pojkvän som jag nu bor ihop med. Behöver jag säga att jag tyckte det var jobbigt att gå till jobbet dagen efter?

 

/Linn

 

Till: Chefen

Sms: Fan vad jag älskar morgonsex älskling! Jävligt bra start på dagen!

Svar: Haha, jajamensan det är det bästa, haha!

 

Förklaring: Menat till min tjej men kom till chefen. Tur att han har humor.

 

/Erik

Till: Chefen

Sms: Hej snygging, jag ska bara hoppa in i en dusch och raka fittan len och fin, sedan kommer jag till dig :)

Svar: Hej Lotta! Bäst att jag svarar så du vet att du skickat fel igen. Mvh *****

 

Förklaring: Min kille heter Chrille och ligger bredvid chefen i telefonboken. Jag har faktiskt skickat fel till honom förrut men inte med dom här grova orden så det blev oerhört pinsamt.

 

/Lotta

 

Till: Kvinnlig arbetskamrat

Sms: Fan vad det kliar i kuken. Är det klamydia? Du som vet.

Svar: Nej jag vet inte men det kan vara ide att testa dig.

 

Förklaring: Sådär då var ryktet i gång på jobbet. Jag kallas Clabbe men numera Klamme på jobbet. Smset skulle till en polare som har haft allt skit man kan ha.

 

/Clabbe

 

Till: Tjejkompis

Sms: Jag har fått hiv allt. Nu kan du sova hos mig om du vill ikväll???

Svar: Va? Men gud!

 

Förklaring: Jag skulle skriva hit, men det blev hiv. Jag hade flyttat klart och fått dit alla grejor. Eftersom jag är gay... så tror ju folk att alla gay har det. Men jag har absolut inte hiv utan det här vara bara ett misstag av T9. Min tjejkompis som fick messet blev orolig och ringde, jag fatta inte vad hon mena men sen skratta vi bara åt det.

 

/AboyForYou

 

Till: Syrrans sambo

Sms: Gör det jätteont att ta den i baken? Fredde vill göra det på mig men jag vet liksom inte om jag vågar. Hört att det gör ont som fan.

Svar: Och det skall jag veta tycker du?

 

Förklaring: Skulle fråga min kompis som säger att hon gjort allt men jag råkade skicka till min syrras sambo. Jag skämdes ihjäl och mer ändå när vi träffades nästa gång.

 

/Ann

 

Till: One night stand

Sms: Det visade sig att jag fått löss. Bäst du kollar dig också. Kram /Mickan

Svar: Men ditt sunkiga lilla luder. Har jag fått äckliga flatlöss då jävlar.

 

Förklaring: På min sons dagis hade löss spridit sig. Även till min son och sedan mig. Nu var smset menat till min vännina som har en dotter på samma dagis. Jag försökte förklara för han som fick smset. Men han trodde mig inte.

 

Till: Rickard

Sms: Nu har menshelvetet kommit. Fan! Kan kanske simma med dig ändå... och knulla Rickard ikväll :)

Svar: Jag tänker inte knulla dig om du har mens, det fattar du väl

 

Förklaring: Hur lyckas jag? Det här va inte första gången det blev fel. Skulle messa en kompis men messet hamnar hos Rickard. Samma kväll träffade jag Rickard och knullade :)

 

/Kajsa

 

Till: Kille på g

Sms: Kommer inte i dag. Jag bajsar sås :) Kommer förmodligen spy för lillbrorsan är magsjuk.

Svar: Men fan va fräscht

 

Förklaring: Skickade till killen som jag är intresserad av och har lite på g. Smset borde hamnat hos en vän.

 

/Nadja

 

Till: Pappa

Sms: Såg något så sjukt på tv, det handlade om porrstjärnor som blekte analen. Vart får man tag på sånt medel?

Svar: Jadu, inte vet jag. Fråga mamma, hon vet allt möjligt konstigt.

 

Förklaring: Blev väldigt fel där. Skulle skicka till en kompis och självklart inte till min pappa. Men jag blev nästan mer chockad av hans svar!

 

/Cecilia

 

Till: Mamma

Sms: Jag ligger naken på köksbordet när du kommer hem :) Najs va?

Svar: Men varför det?

 

Förklaring: Alltså, mitt lilla söta mess skulle till killen, inte till mamsen :) Jag bor inte ens hemma.

 

/Anna

 

Till: Mamma

Sms: Hej. Vad gör du? Jag ligger och stoppar ananasringar runt kuken, så roligt har jag det. Du kanske vill hitta på nåt bättre att göra?

Svar: Inget

 

Förklaring: Skulle skoja lite med tjejen, mamma fick det istället. Hon tyckte väl inte det va så kul. Ps. Jag stoppade inte ananasringar runt kuken

 

/Kalle

 

Till: Pappa

Sms: Såg American Paj på datorn precis. Jag skrattade i hjäl mig när han soppade in kuken i en paj. Kan inte du pröva att göra det och berätta hur det känns?

Svar: Hahaha Sjukaste jag hört. Vad är det för film du har sett?

 

Förklaring: Skulle skicka till min killkompis men skickade till min pappa. Han komm upp på mitt rum och skrattade så han grät och jag skämdes så jag höll på dö.

 

/Ida E

 

Till: Mamma

Sms: Knullade nyss med chefen, blev klassiskt tagen på skrivbordet :) Han är grym ju!

Svar: Nej det här vill jag inte veta Sofie

 

Förklaring: Mamma ville ju såklart inte höra dom orden. Mitt meddelande skulle till en tjejvän. Typiskt tjej snack. Men jag försökte glömma det fort!

 

/Sofie'

 

Till: Min man

Sms: Hej snyggingen! Du, nu börjar jag längta efter dig och din sköna kuk, kan vi inte ses på tisdag, min man jobbar kväll ;) Puss!

Svar: Inget. Fick packa mina grejor senare på kvällen och flytta hem till mina föräldrar.

 

Förklaring: Jag förlorade min man pga det här. Jag är en skit och det vet jag, men jag har lärt mig av mina misstag och skulle aldrig vilja göra någon så ledsen igen.

 

/Anonym

Till: Dåvarande pojkvän Erik

Sms: Tja gumman. Jag behöver fan en dildo DESPERAT!!! Erik har en förjävla liten kuk, har inte kommit på evigheter, hahaha. Hänger du med?

Svar: Inget

 

Förklaring: Skulle egentligen skickat det till min bästa vän, men kom till min pojkvän istället. Hon heter Erika, och jag tittade inte så noga.. Han satt bredvid mig, och blev jävligt förbannad och gick ut. Sen var det slut efter det! :)

 

 

Till: Freja

Sms: Freja bjöd på ärtsoppa till middan, nu skiter jag väl på mig första natten hos henne.

Svar: Inget

 

Förklaring: Åhhh jag skäms nu och skämdes då, hon satt nämligen bredvid mig när hon läste det, som tur va så sket jag inte på mig. Det skulle skickats till en polare

 

Till: Pappa

Sms: Hej storkuk ;) Kan inte du hämta mig efter träningen i kväll? Det är sånt skitväder. Kram

Svar: När slutar den då?

 

Förklaring: Skulle skicka till min killkompis som nyligen tagit körkort. Men råkade skicka till min pappa. Trodde verkligen att jag skulle dö när jag fick svaret och insåg att jag skickat fel.

 

/Minna

 

Till: Pappa

Sms: Jag har fått reda på vad du du håller på med. Jag hoppas att du inte är så feg att du inte berättar. Jag vill inte bli inblandad i det här. :(

Svar: Jag vet gumman. Jag och mamma har redan pratat om det. Vi ska ordna det här och du ska inte behöva komma i kläm. Puss

 

Förklaring: Så fick jag reda på att pappa hade varit med en annan och att mina föräldrar har problem. Nu väntar jag på om det ska bli skillsmässa eller inte. Smset var menat till en killkompis som jag hört varit otrogen mot sin tjej flera gånger.

 

/Julie

 

 

Till: Mamma

Sms: JAG DÖDADE HONOM! Vad ska jag göra nu?

Svar: Inget, hon ringde.

 

Förklaring: Jag hade fått låna min kompis gamla Game Boy och var helt inne i ett spel i några dagar. Jag klarade dock inte av att döda ett monster på väldigt länge, men när jag väl gjorde skulle jag meddela min kompis och fråga vad man sedan skulle göra.

Mamma fick dock meddelandet och trodde att jag hade dödat någon på riktigt.

Det roliga var att hon sa att vi skulle nog komma på en lösning. Så om jag skulle döda någon någon gång vet jag att min mamma inte berättar för polisen, haha!

 

/Erika

 

Till: Mamma

Sms: Ikväll vill jag ha korv till middag, men inte vilken korv som helst, utan din mumsiga ;)

Svar: Hej, jasså, så du vill att jag ska komma och laga middag ikväll?

 

Förklaring: Det skulle vara ett mess till min kille, lite knasigt sådär som bara han skulle fatta vinken, men mamma fattade ju på sitt sätt och trodde att jag ville att hon skulle laga middag, ganska komiskt :)

 

/Tessan

 

 

 

Tänk att jag plankade allt detta för er skull?

this is how much i love you i guess;)

 

/Lilja som nu ska släcka lampan o sova!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhahaaahahahaha jag skrattar så jag dööööör!

2010-04-13 @ 19:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0