Torsdag en vecka har gått

Heeej!
Tänk att det redan gått en vecka sedan vi kom hit?! sjukaste!
Igår var vi på the comedy store och tog med oss Jess och Kate!
Det första Kate ser är att hennes största idol är en av komikerna! Hon hade ingen aning om att hon var där!
Snacka om lyckat!!! Så hon skllle ta med alla sina vänner dit sen när alla kommit hem igen!!!
Igår skulle ju vara sista gången för oss men gissa vad?!?!
COMEDY STORE bjöd oss på att komma VIP ikväll om vi ville!?!?!? och GRATIS! HUR SJUKT ÄR INTE DET?
Men vi hade ju bokat in min moster men sedan skickade hon och tyckte de blev för tett inpå om vi skulle tillbaka till centrum ikväll... Så jag får sticka dit direkt nästa gång jag kommer hit!
Ska snart upp och byta om!
Kommer en video på alla inköp och en snabb sammanfattning  av allt imorgon! kommer massor av halv interna skämt och jag Mattias och Jag kommer att härma varandra!
Ska bara säga att mattias... Köpt världens generösaste present till mig! han var trött på mitt tjaat så han köpte det jag önskade mig mest av allt till mig! Visst gör en bästa vän så? haha;)
Här är videon från imorse:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0