2010

Bortsett från föregående inlägg så känns 2010 som MITT år!
°
Jag känner verkligen att jag drar till mig allt jag vill uppnå och uppleva i livet just nu!
Jag vet, att ni vill läsa mina sarkastiska, negativa och något ironiska inlägg, men bakom dem så sitter jag oftast och ler! För jag ser ganska lättsamt på det mesta och skriver precis vad jag känner för stunden!
°
Jag trodde inte så många skulle följa Video dagboken, riktigt roligt! Men, jag kommer inte att videoblogga i min "vanliga" vardag.. Video bloggingen var mest för att vi hann inte o sätta oss ner o skriva allt och dessutom fick ni en känsla av att vara en del av hela resan;)
°
Det slog mig plötsligt imorse,
Jag Kommer verkligen att flytta till London om 4 månader och starta ett nytt liv!
°
Jag åkte till Island en vecka efter studenten, men kom tillbaka till min vanliga vardag ett halvår senare,
Men nu ska jag inte bara vara där i 6 månader.. Det kommer att bli sååååå underbart!
°
Det som måste fixas nu är
  • Betala Deposit till skolan
  • Fixa en Agent
  • Kolla efter Lägenhet
  • Spara ihop pengar
  • Ta bort halsmandlarna/slipa stämbanden
  • Plugga plugga plugga Musik Teori
  • Fixa en stor avskedsfest
  • Fixa Svenskt pass (var gör man det?)
Dagens tanke
Varför är alltid korvbrödet kortare än korven? Doesn't make ANY sence!
°
One Big Love / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0