Bizzy Time

HEY HEY Lovers, Sisters and Misters!
°
Sonday in the park is here!
°
Vart blev det av min helg undrar väl ni;) ? och jag med...
°
Fredag: (måste gå tillbaka i arkiv för o minnas)
°
Jag åkte till Rasmus och firade hans födelsedag som förövrigt är idag:D CONGRATZ my LOVE!


Det firades i Kävlinge hos hans pappa, sedan drog jag elisabeth rasmus och simon (skit i stora bokstäver)


(Simon visar hur man "Smeyesar" något han lärde sig av Tyra Banks...)
°
Och firade honom lite på Grappa i Eslöv, det dröjde inte länge innan jag höll på o åka å stryk när en 180cm KVINNA (!!) Tränger sig före i kön till toaletten där jag väntat i 10 minuter! Jag sätter foten i dörren så hon inte kan stänga..
Tror ni hon blev förvånad när en 160 centimetare står imot? Jo,
Med sitt sönder blonderade hår som kunde varit Marlénas så spärrar hon ögonen i mig (jag blev kanske lite skraj) Men tog tag i dörren och drog upp den!
"VA FAN DIN LILLA.. DU DIN... VEM TROR DU BAAAAH?!?!?!" Skrek hon och jag smällde igen dörren så hon kunde få kissa i fred...
°
När hon o hennes kompis varit där inne i 5 minuter öppnar dem o säger
"Kom in! Du tjejen, kom in!!!"
Jag blev så rädd att jag visste inte vart jag skulle... Jag menar, man går inte frivilligt in i en gränd med bråkstakar, o inte heller in på en toalett med två arga brudar.....
°
Men jag kunde ju inte gå? så jag var väl lite illa tvungen...
Jag tog tag i tjejen bakom mig och drog med henne in (Då har jag iallafall ett vittne tänkte jag)
°
Vad hände sen då?
°
Jo, jag var förberedd på det värsta... då sträcker hon fram handen...
"Förlåt att jag var en sånn bitch, jag brukar inte vara sånn.."
":O.........???" var min första reaktion, men sedan sa jag
"ächh.. inte jag heller, jag är bara så förbannat kissig!"
HAHA sedan slutade allting gott och vi 4 galls gick ut i frid o fröjd...
°
De roliga var killarna som jag pratat med utanför, som skulle ta ett snack med henne när hon kom ut, deras miner när dem såg oss fyra komma skrattandes ut från toan... tror bara det är tjejer som kan lösa problem så enkelt.... thank god... annars hade min kväll hamnat på akuten... nu har jag en till anledning till o börja gymma på heltid igen!
°
(Bild på Rasmus och Simon på Grappa)
°
Lördagen:
°
Vaknade jag i Rasmus soffa med en sten i ryggen... usch, vaknade av att Rasmus tvunget skulle ha alla på gemensam frukost... Satt ute och solade och åt frukost i solen o FY VAD SKÖNT VÄDER!
Sedan stack jag och Simon till Espresso, satt där, han åkte till Göteborg.
Jag börja jobba. Åkte hem vid 5
°
Vid 22 kom Danne o vi drog till ngn annan? Stack sedan till Hässleholm på Björket där jag aldrig visat mig förr och... ja nu vet jag varför... KUL som fan hade vi DOCK, kom hem vid 4.
°
(Jag o Elisabeth på stationen)
°
Söndag:
Vaknade tidigt åkte till Rasmus o lämna hans Nycklar till lägenheten i London, kan vara bra o ha när han ska åka hem idag....
Sedan riktig tråk dag, städat o tvättat, spelat piano o ätit korv.. haha fan vad äckligt det är egentligen!
(Bild från morgonen när vi skulle på audition i London)
°
Just nu spelar jag Michael Jackson, Amy Winehouse och Emiliana Torrini på Spotify!
HÄRLIGT!
Nu blir det snart SATC!!!
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0