It's a "KIND OFF A STRAKE" OKEY?

Jag blogg strejkar, jag vet... jag orkar inte.. men kan inte vara utan er heller!
Ems babe! visst känner man för sommar nu?

Igår var det soffpotatisdagen? visste ni? Dagen då man ska smälta all påsk mat och äta resten av sina påskägg.
Men var jag på någon påsk middag? - Nej, o fick jag något påskägg i år? - Nej!
°
Miss you Sanie
°
Så vad gjorde jag?
Ja de e inte så intressant som det låter...
°
Jag satt hemma nästan hela dagen o bara såg mina ögon fyrkantiga på min fyrkantiga tv med laptopen i famnen och blev ännu skelögdare!
°
Jag älskar denna bilden på dig Elisabeth (ikväll kör vi)
Jag satt uppe hela natten och gjorde ingen nytta alls..
Klockan 06, har jag försökt o sova i en timme.. men ni vet när
man ligger under täcket för länge så de blir så jobbigt varmt att man måste vända på täcket för o kyla ner sig o så blir det bara varmt igen och tillslut så pallar man inte o går upp igen?
Om inte, så var det så för mig... och då hör jag en jätte dunst nere på nedan våningen.

Eftersom jag redan sen innan är ganska paranoid när jag sover ensam i mitt 250 kvm hus så högg jag tag i golfklubban under sängen!
(Måste bara lägga upp denna bilden! detta är Emil, Elisa, en av mina bästa kompisar på island, hennes troligt söta son)
°
Ni vet i filmer? då när de kommer en "fara" så går de imot den o man tänker din dumma jävel gå på TÅ!!! JA, så var det inte för mig... jag stod i 30 sekunden, FRYST i en position som jag är glad att ingen såg mig i...
I bara trosor, med en 6a i handen redo att svinga den jäveln när han går upp för trappan!!!
Men såklart kom det ingen...
°
Dunsten jag hört från nedan våningen var min 50 kgs hund som trillat ner från soffan (jag vet hon får inte vara där, men jag glömde stänga grinden mamma!) Hon trillade ner på golvet, slog nosen i elementet och fick ett epelepsi anfall.... Om ni aldrig sett ett så kan jag berätta att det är blad de värsta man kan se sitt djur gå igenom! Krampar o skriker o försöker ställa sig upp, musklerna bara svullnar så hon ser ut som en varg och hennes ögon spärras upp!


(Ems babe! lets rock tonight, med din jävla sushi ocksåxD)
Hemskt=(

Efter det, gav jag henna två tabletter av hennes medicin.. vi gick lite fram och tillbaka, för om ni inte visste, så blir det som en ny födning efter ett anfall.. dem luktar på allt som om dem aldrig sett de tidigare. o med ett stort hus, så blir det ganska långa rundor i huset innan hon slappnar av...
Elisabeth on fire:P
°
Anyfuckinhow

Har sovit ungefär 5 timmar.. ska med Elisabeth in till Lund o handla sushi till Emilie xD
Sedan ska vi ha trio hemma hos mig ikväll med såklart, SUSHI och Mojhito o lite annat!
bara så ni vet tjejer, så blir de ingen städning innan ni kommer:P så dont blame me!!!
Thats it, nu fortsätter jag min blogg strejk, så hörs vi ikväll! (man kan ju inte strejka hela dan)

Kommentarer
Postat av: Emzan

ÅH SUSHI I MITT HJÄRTA FOREVAH!

2010-04-06 @ 14:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0