GOOD TO KNOW

istället för jag har aldrig så kör vi innan jag dör ska jag ha...
°
Emilie.. fött ett barn
Elisabeth... hoppat från eiffeltornet
lilja... levt länge
°
°

Vad hade du ätit om du var tvungen att äta samma sak i ett helt år
°
emilie.. SUSHI
bETTAN ... tacco
Lilja ... Pesto sallad!
°

Bara lyssna på en låt hela ditt liv?
°
Emilie... Singing in the rain
bettan... LEMON TREE (duu duuur ru duuuu ru...reff  Iphone ringsignalen)
Lilja... Life on mars
°
(de som däckar först... MÅSTE vara med i Dating in the dark;) MOHAHAH)
°
Om du bara fick vara i en stad i hela ditt liv.. vilken?
°
Emilie... London
Bettan... simbabwe
Lilja.. Florida  (även om de e en delstat)
°
Spy varann timme / eller konstant diare (Emilies idé!)
°
Emilie... Diare
Bettan... Diare
Lilja.. Spy
°
Leva utan Mobil eller dator?
°
Emilie.. om jag hade Iphone så utan dator
Bettan.. Mobil
Lilja... Mobil..
°
Ful kille eller utan kille
°
Emilie... Ful kille
Bettan... Ful kille
Lilja.. UTAN..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0