What a beautiful day, the sun is shining and I feel good - Nothings gonna stop me now!

ASSÅ KAN MAN DEPPA NÄR SOLEN SKINER???
°
Blev väckt av min arbetsgivare imorse. Ja jag skulle jobba, men inte för henne.. men hon frågade om jag kunde jobba och visst är det bara SÅÅÅ typiskt? när man inte kan.... oh jaja hoppas dem löser det!
°
ni märkte kanske att jag var lite lyrisk innan jag somnade igår men allt bara föll på plats! det finns liksom inget jag kan klaga på!
°
Läs boken The Secret så ska ni se att allt i ert liv får en helt annan mening;)
°
nu sitter jag på tåg o ska jobba i Lund! vad som händer efter jobb får vi se, om jag har tur så blir det träning;)
°
See you reader;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0